luni, ianuarie 19, 2009

Probleme cu un cartuş HP

LA MULŢI ANI PE ANUL 2009, SĂNĂTATE, NOROC ŞI ÎNDEPLINIREA TUTUROR DORINŢELOR !

Un posesor de HP îmi scrie :

"Buna seara! am si eu o problema cu un cartus color HP. Albastru si galben ies bine , dar rosul scoate doar liniute rare, desi l-am reincarcat. Ma puteti ajuta? Multumesc! "

RĂSPUNS :

Dacă nu scrie roşul înseamnă că ori duzele sînt înfundate sau arse. Eu cred că duzele sînt înfundate. Trebuie să desfundaţi duzele aşa cum am prezentat pe acest blog cîteva posturi mai înainte. Amprenta pe şerveţel cum este ?
În zilele următoare o să prezint pe acest blog cîteva monstre de amprente corecte pe hîrtie igienică pentru cele mai uzuale tipuri de cartuşe pentru imprimante.
Numai bine.






Achiziţionez cartuşe goale de imprimante şi copiatoare care nu au mai fost reîncărcate.

4 comentarii:

negura spunea...

1018laser jet si pana acuma a mers super cartusul este cel de nou dar lam tot incarcat si acuma nu prea mai scaote corect adica imi scoate negru pe margini,am sterso prin inauntru pe afara dar degeaba ,cred ca este cilindru acela albastru ,daca ma poate ajuta cineva ca un cartus este foarte scump cam 250--300 ron si este cat o imprimanta!!!!

Anonim spunea...

Suză-mă pentru întîrziere. Cartuşul trebuie să-i fie schimbate lamela şi cilindrul optic. Dacă eşti din Bucureşti sau Ploieşti ţi-l schimb eu. Te costă 155 de ron cu TVA, bani în care sînt incluşi reîncărcarea, înlocuirea cilindrului "albastru" (care poate să fie şi verde, galbel etc - originalul de la HP are o culoare verde închis). Înlocurea cilindrului şi a lamelei de ştergere se efectuează după două sau trei reîncărcări în funcţie de exploatarea imprimantei.
Numai bine.

Anonim spunea...

hp photosmart c4100 all-in-one series.probleme la cartusul de cerneala negru .apare pe displeiu imprimantei:(scoateti si vereficati cart din sup dr)...il scot il introduc si imi apare aceeasi problema!!!!!CE ARE?

Anonim spunea...

Scuze pentru întîrzierea răspunsului.
Sterge-ţi contacţii de pe cartuş şi din imprimantă şi dacă defecţiunea continuă înseamnă că s-a ars cartuşul şi trebuie să vă cumpăraţi altul.
Numai bine.

 
Google