sâmbătă, aprilie 26, 2008

Canon Pixma MP 460

Săptămîna aceasta m-am chinuit împreună cu un coleg cu care colaborez să vedem ce bubă are o multifuncţională ca cea din titlu. Pe displayul ei apărea cu obstinaţie codul de eroare 5010. S-a demontat imprimanta, s-a revizuit, dar nu i s-a găsit defectul şi codul de eroare persista. Pe Internet se spunea undeva că să o scoţi din priză şi să o laşi căteva minute să-şi "revină". Nu a avut nici un rezultat manevra. Am văzut că şi alţi utilizatori s-au confruntat cu acelaşi cod şi la alte tipuri de multifuncţionale din această clasă ( MP 210, 470, 500 etc.). Unii ziceau că este de la scaner, dar este o aiureală. Nici în manualul de service al imprimantei nu se aminteşte despre acest cod. Singura remarcă mai de bun-simţ găsită a fost că trebuie dusă la reprezentanţă Canon. Deci dacă se confruntă cineva cu codul 5010 îl sfătuiesc să nu-şi mai piardă timpul şi să se ducă cu ea la o reprezentanţă Canon. Dacă îl rezovă îl rog să-mi comunice şi mie cum a reuşit. Fac cinste !

2 comentarii:

Meda spunea...

Buna ziua, am gasit blogul dv. cautand ceva pareri despre Cannon vs HP. Am citit cu mult interes toate articololele de pe acest blog si am reusit sa-mi reconfirm anumite lucruri pe care le-am descoperit singura despre functionarea imprimantelor. Concluzia: raman la HP. Totusi, ar fi un lucru despre care nu am reusit sa gasesc prea multe informatii si anume imprimarea pe cartoane de 230 g/mp sau mai groase. Am reusit acest lucru cu o HP 3550 pe care as vrea s-o inlocuiesc (are deja 4 ani) si eram curioasa daca marca Cannon nu are aceasta capacitate. Mentionez ca eu fac invitatii pentru nunti si tiparesc in medie 400 coli carton /luna deci nu-mi pot permite o imprimanta fragila. Ce parere aveti despre calitatea tiparului Cannon vs HP (in gama de pret 500 ron)? Am tot auzit ca ar fi mai bun Cannon din acest pdv, dar am auzit insa ca echipamentele ar fi ceva mai sensibile.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Florentin IORDAN spunea...

Bună ziua,

Aţi avut noroc că nimerit un exemplar de imprimanta bună . Acest tip este un tip mai fragil(HP 3550) de imprimantă. Am avut numai probleme cu ea. La banii pe care-i aveţi luaţi-vă o imprimanta HP din gama K, o gamă modernă. Nişte imprimante foarte bune sînt HP 1280, ideale pentru afacerea dv. Au cartuşe mari C6578 şi C51645. Costă peste 1000 RON. Dar îşi merită banii.Se înlocuiesc acum cu seria K care au cartuşe mici (gen Hp 3550)şi dacă vă grăbiţi mai le găsiţi pe stoc pe la diverse magazine. Totuşi la banii aceştia 500 RON nu prea puteţi avea pretenţie la o mare fiabilitate. Este valabil şi pentru Canon. Dar HP-ul are cartuşe mai robuste versus Canon.
Succes şi Numai bine.

 
Google